Co jeść aby pomóc potencji?

Potencja – co to jest?

Potencja to najprościej określając, sprawność, do osiągnięcia podniecenia seksualnego. W przypadku, gdy mężczyzna posiada problemy z potencją, wpływa to bardzo mocno na jego psychikę, jest to bowiem bardzo ważny aspekt, który mężczyźni mocno biorą do siebie. Problemy z potencją określa się również jako zaburzenia erekcji. W przypadku występowania takich problemów u mężczyzn wiele z nich stosuje leki lub suplementy diety jak na przykład Kamagra. Jednak mało kto wie, że dieta i spożywane produktu również odgrywają tu dużą rolę.

Czemu dieta?

Być może, dla wielu mężczyzn nie jest jasne, że bardzo duży wpływ na potencję ma dieta i spożywane w niej produkty. Odpowiednio dobrane minerały zawarte w posiłkach, nie mają za zadanie, tylko zachować atrakcyjny wygląd, czy też utrzymać organizm w zdrowiu, ale też mają ogromny wpływ na to, jak może układać się życie seksualne. Najpopularniejszymi składnikami, jakie w przypadku zaburzeń powinien przyjmować mężczyzna to na przykład selen, cynk czy arginina.

Jakie minerały spożywać?

Selen – Bardzo duża część tego pierwiastka w organizmie mieści się w jądrach. Selen to przeciwutleniacz, który również podnosi odporność. Jest on potrzebny do produkcji testosteronu i gwarantuje jego prawidłowy metabolizm. Można znaleźć go w takich produktach jak w podrobach, rybach, skorupiakach, czosnku czy też grzybach.

Cynk – Brak tego minerału może prowadzić do spadku libido. Również jest on wymagany do produkcji testosteronu, który ma największy wpływ na stosunki seksualne. Znajduje się on w takich produktach jak orzechy, pestki dyni, ryby morskie, owoce morza lub ostrygi.

Tyroksyna – Jest to hormon produkowany w narządach tarczycy. Jej rola to podniesienie sił witalnych oraz ma duży wpływ na sprawność seksualną. Aby tyroksyna miała szansę się wyprodukować, potrzebne są takie minerały jak witaminy B,C i E, jod, białko czy cholina. Aby tak się zadziało należy do diety włączyć takie produkty jak łosoś czy też ciemne pieczywo.

Witamina D – Ma ona rolę w podniesieniu testosteronu w organizmie mężczyzny. Witamina ta co prawda sama naturalnie wzrasta dzięki promieniom słonecznym, jednak w dniach pochmurnych oraz w sezonie jesienno zimowym jest to ciężkie. Należy wtedy dodatkowo ją przyjmować. Znajduje się ona na przykład w tłustych rybach oraz świeżych wiejskich jajach.

Kwasy omega-3 – Są to zdrowe kwasy, które również mają sporą rolę w potencji. Znaleźć je można głównie w morskich rybach czy też produktach zbożowych z pełnego przemiału.

Arginina – Jest ona związkiem chemicznym, który niezbędny jest do powstania tlenku azotu. Tlenek azotu jest substancją którą ma kluczowe znaczenie dla procesu erekcji. Jej źródło można znaleźć między innymi w nasionach sezamu oraz słonecznika, zbożowych produktach pełnoziarnistych, orzechach, siemieniu lnianym, indyku i wołowinie.

Jak często stosować dietę?

Niestety w przypadku diety nie wystarczy zjeść jednego posiłku czy też jeden dzień spożywać produkty pomocne w problemach z potencją, aby uzyskać pożądany efekt. Szybkim sposobem, aby pomóc osiągnąć erekcję są tabletki na przykład Kamagra. Aby uzyskać najlepsze efekty i liczyć na działanie diety należy trzymać się podanych składników i produktów cały czas.

Źródło informacji: https://www.aptekakamagra.pl/